ابوالفضل قناعت پیشه

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

ابوالفضل قناعت پیشه

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

سیل زمستان 87 در جهرم

این تصاویر مربوط به آخرای سال 87 و بهار 88 در جهرمه که بارندگی زیادی داشتیم و آب زیادی پشت آب بند های مناطقی از جنوب غربی جهرم یعنی پشت شهرک ایثارگران و حسین آباد قبله جمع شده است .






تپه شهدا در دامنه ها البرز کوه جهرم(1389/08/28)

این تصویر مربوط به تپه شهداست. در دامنه البرز کوه جهرم.جایی که 5 شهد گمنام در این مکان آرمیده اند. تا اینجا جاده کشیدند و تیر چراغ برق و برق رسوندند و آب رفته و ... . ولی می شه بازم روش کار کرد تا به تفریح گاه خوب تبدیل شه . مخصوصا برای تابستونای جهرم.جهرمی که بیش از 200 هزار نفر جمعیت داره اما هنوز یه تفریح گاه مناسب نداره.

فقط می خواد یه کسی پیدا شه که یکم فکرش کار می کنه.


مسجد الزهرا (س) جهرم

نمای بیرونی مسجد الزهرا (س) جهرم (1389/08/28)


گنبد این مسجد که بنا به گفته بعضی ها بزرگترین گنبد آسیا !!!!!!!!!! است ، بر بالای مسجد خودنمایی می کند و البته ما هنوز ندانستیم خاصیت گنبد به این بزرگی چیست ؟؟؟ حتما تشعشع های کیهانی و انرژی های مثبت را خیلی بیشتر جذب می کند.

2 سال پیش هزینه ساخت این گنبد 200 میلیون تومان برآورد شد. یکی از دوستان می گفت بد نبود یه گنبد کوچکتر ساخته می شد و مابقی هزینه اش صرف اشتغال زایی و ازدواج جوونا می شد. البته متاسفانه مردم برای این مسائل هزینه نمی کنن.

کجایند اهل تفکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟


البته ناگفته نمونه که جمعیت نمازگزارای این مسجد زیاده و جوونای زیادی تو نماز جماعتش حاضر یشن . ولی خیلی وقتا یه امام جماعت ثابت نداره.

البته مسجد هم به نمازگزاراش قشنگه.



مسجد الزهرا (س) جهرم

جهرم از بالای تپه ها

سلام

این عکس ها مربوط به نمای جهرم از بلندای تپه شهداست.(1389/8/28)

آسمون آبی رو ببینید .هوای تمیز و پاک . که آدم حسرتشو میخوره .