ابوالفضل قناعت پیشه

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

ابوالفضل قناعت پیشه

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

مردان چگونه از آلت تناسلی خود نگهداری کنند؟

آلت تناسلی قسمتی از بدن است که آقایان معمولاً حساسیت بیشتری برای محافظت از آن به خرج می دهند
به همین علت، این عضو از بدن نیاز به مراقبت های ویژه دارند. همه ما از اهمیت استفاده از کاندوم در برخی موقعیت های خاص آگاهیم، اما مراقبت صحیح از آن لزوماً به همین جا ختم نمی شود. در این مقاله نکاتی را برایتان عنوان می کنیم که به شما کمک میکنند به بهترین شکل از این عضو مهم نگهداری کنید.

ادامه مطلب ...

لیستی از کارهایی که هر روز می توانید آنها را به کار بگیرید.

سلامتی:

1- آب فراوان بنوشید.

2- مثل یک پادشاه صبحانه بخورید، مثل یک شاهزاده ناهار و مثل یک گدا شام بخورید..

3- بیشتر از سبزیجات استفاده کنید تا غذاهای فراوری شده.

4- بااین 3 تا E زندگی کنید:

 Energy(انرژی)

Enthusiasm (شورواشتیاق)

Empathy (دلسوزی و همدلی)


 

ادامه مطلب ...

آیا واقعا منتظریم ؟

مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی

در تعبیری زیبا از وظایف منتظران در دوران غیبت می‌فرماید :

 

پدری چهار تا بچه را گذاشت توی اتاق و گفت این‌جا‌ را مرتب کنید تا من برگردم...

 

ادامه مطلب ...

اَلسّلامُ عَلیْک یا عَلیِّ اِبْن مُوسَی الرِّضَا الْمُرْتَضۓ



16 تا 18 اردیبهشت ماه 90 مشهد مقدس
هوای بهاری مشهد هنوز حس میشد . آسمون ابری بود و هر از گاهی هم می بارید .



خیلی ها اومدن . آخه فردا هم شهادت حضرت زهرا (س) است . همه با ادب وارد حرم می شوند . دست بر سینه می گذارند و اشک می ریزند.

اَلسّلامُ عَلیْک یا عَلیِّ اِبْن مُوسَی الرِّضَا الْمُرْتَضۓ

ادامه مطلب ...

هشت رمز موفقیت

همه اش یک روز در هواپیمایی که مرا هفت سال پیش به تی.ای.دی(شرکت بزرگ امریکایی که به اختصار تد تلفظ می شود) می برد، شروع شد. در صندلی کنار من دختر دانش آموزی دبیرستانی از یک خانواده ی به راستی فقیرنشسته بود که می خواست زندگی اش را بسازد و از من پرسش ساده یی داشت. اوپرسید:"چه چیزی به موفقیت منجر می شود؟"  من به واقع احساس بدی داشتم، چراکه نمی توانستم پاسخ خوبی به او بدهم. بنابراین، از هواپیماکه پیاده شدم، رفتم به تی.ای.دی وباخودم گفتم من وسط اتاقی پر ازآدم های موفق هستم. چطور است که از آن ها به پرسم چه چیزی باعث موفقیت شان شده است و آن رابه جوانان منتقل کنم. حالا، هفت سال بعد و پس از 500 مصاحبه، می خواهم به شما به گویم که رموز موفقیت کدامند.


ریچارد سینت جان

ادامه مطلب ...

اندر احوالات شیخ ما


آورده اند که : هدفمندی یارانه ها تاثیر چندانی بر قیمت مسکن ندارد. شیخ را گفتند این تاثیر “نه چندان زیاد” چقدر است؟ شیخ فرمود پنجاه شصت میلیون ! و مریدان گریستند و یقه را پاره کردند.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

ادامه مطلب ...

من هیچ وقت از دانشگاه فارغ التحصیل نشده ام

متن سخنرانی استیو جابز مدیر و بنیانگزار شرکت اَپِل مکینتاش و پیکسار در مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه استنفورد؛ مارس 2005

من امروز خیلی خوشحالم که در مراسم فارغ التحصیلی شما که در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا درس می خوانید هستم. من هیچ وقت از دانشگاه فارغ التحصیل نشده ام. امروز می خواهم داستان زندگی ام را برایتان بگویم. خیلی طولانی نیست و سه تا داستان است.


ادامه مطلب ...