ابوالفضل قناعت پیشه

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

ابوالفضل قناعت پیشه

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

گربه با ادب

امروز صبح که داشتم می رفتم محل کارم دیدم یه گربه وایساده جلوی یه مغازه مرغ فروشی و با حسرت به مرغ هایی که تازه از راه رسیده بودن نگاه می کرد . چه گربه با ادبیه که از بی احتیاطی آقای مغازه دار هم سوء استفاده نمی کنه بپره یه مرغ برداره در بره .


روزه گرفتن در دوره احمدی نژاد

آقا چه وضعشه ما دوره خاتمی 10 ساعت روزه میگرفتیم، از زمانی که احمدی نژاد اومده روزه ها رو هم زیاد کرده 17 ساعت  ـ
butterfly
ادامه مطلب ...

په نه په

تو رستوران پیشخدمتو صدا کردم ... میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده!
میگه مرده؟
پَ نه پَ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی !
 
 
یارو زده روح الله داداشی رو کشته، حالا گرفتنش میگه حالا چی میشه اعدامم میکنن؟؟
میگن پ نه پ میری مرحله بعد باید محراب فاطمی روهم بکشی.
ادامه مطلب ...

حکیم




گروه اینترنتی قلب من

در زمانی های قدیم یک دختر از روی اسب می افتد و باسنش (لگنش) از جایش در می‌رود. پدر دختر هر حکیمی را به نزد دخترش می‌برد،

دختر اجازه نمی‌دهد کسی دست به باسنش بزند

هر چه به دختر میگویند حکیم بخاطر شغل و طبابتی که میکنند محرم بیمارانشان هستند اما دختر زیر بار نمی رود و نمی‌گذارد
کسی دست به باسنش بزند.
ادامه مطلب ...

حساب بانکی خود را خالی کنید!



انجام دهنده کار خوب بهتر از خود کار خیر است. یعنی مؤمن از کار خیر و بهشت خیلی بهتر است و کسی که کار شری را می‌کند از خود کار شر بدتر است. یعنی کافر که جهنم را می‌سازد از خود جهنم هم بدتر است.


پولدار-پول
ادامه مطلب ...

نجات غریق یا ... غریق

جاتون خالی ! دیشب رفته بودم اسنخر نزدیک منزل که بعد از مدتها تنی به آب بزنم و ورزشی کنم.

ادامه مطلب ...

سلام دوستان

سلام دوستان . از این تاریخ به بعد به تمام سوالات شما در زمینه سخت افزار و نرم افزار رایانه در این وبلاگ پاسخ خواهم گفت . سوالات خود را در بخش نظر سنجی بنویسید و پاسخ آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.